American Crime

                                     

Jag såg American crime i går med min mamma och jag hadde sett trailern och trott att den skulle vara jätte bra. Den handlar om två flickor, deras föreldrar jobbar på cirkus så dom reser hela tiden, så dom får stanna i en liten stad hos en kvinna som redan har 6 ungar. Filmen är så välspelad och välgjord så det är nästan för verkligt och det hämska är ju att den här historien är baserad på en verklig händelse. Det här är den värsta film jag sett , den hemskaste . Jag gräten timme efter ha dett klart filmen!! Min mamma och pappa och pontus vart helt förskräckta men jag kunde inte sluta. Gud vad den tog ! Och mamma tyckte även den var den hemskaste film hon sett. Åh , jag kan inte förstå att något sånt här hemskt har hänt i verkligheten , det ä helt sjukt, och att ingen gör någontin, ingen går till polisen eller någonting.
Nääe men jag rekomendrar denna film starkt, men den kommer sätta spår, kanske bra att den gör det !


Se trailern:



Kommentarer
Postat av: ems

de verkar bli fest lördag :S fasiken, men vi kan höras senare i veckan? =)

2008-05-11 @ 22:39:06
URL: http://emmaanderssson.blogg.se
Postat av: Emms

Jag måste nog ta och sen den där tror jag :P

2008-05-12 @ 13:24:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0