We speak in silence

Hejsan allihopa :)
I dag är det en sån här dag som jag vill bara vill ska gå över.
har ont i magen och i huvudet och hela familjen är hos mormro så jag är helt ensam..

Gårdagen var då ganska kul :)
Vi var först hos mari, sen for vi till arvin, sen moa sen arvin i gen :) haha det var en kort förklaring !
Måste dock säga att mari är världsbäst på cykla onykter ! ;D

En tråkig grejj var att just före jag skulle fara märkte jag att mina klackeskor är sönder :S
+ att min nya klocka gick sönder och jag tappade ett armband :( typiskt min otur.. fy !
Men jag ska kolla om skorna och klockan går att ersättas i alla fall !

Just ja !
Var ju även på markaden med pontus på dagen!
Regnade ju lite så det var tråkigt :S men vi gick med Milla min kusin och det var väldigt kul :D
haha jag dansade med henne runt midsommarstången, med massa andra människor.
jätte kul den här prästens lilla kråka skulle ut å åka bla bla bla :P
Sen bjöd jag den lilla sötungen på lite ponnyridningi också , på laban ;)

Nämen hoppas att ni hade en bra midsommar ! :)


Lifehouse-From Where You Are
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0