Pust

Sådärjaa , Nu har jag jobbat klart på kyrkogården för denna månad :)
I morgon blir det att jobba hos farmor, och då har jag sovmorgon till 7 i alla fall ;)
I dag har vi vattnat och vattnat och vattnat lite till , haha och slang jäveln är inte rolig.
Den är Mega svår, som julia säger ! Haha

I morgon då ,
Ja då vet jag inte vad det blir, kanske far en stund på 91ornas fest :)
Vilka ska dit riktigt ? och vilka ska dricka ? :)

Nu ska jag gå och se Lost säsong 3 , hur spännande som hälst med The others ;) .
Såg ju klart desperet nu för någon dag sen, fick panik i slutet :O
När man såg gabby vart man ju glad, och bree med. Men susan ?
Jag blev helt till mig. Vad var det där :O ?!

Fick föresten hem en tröjja från monki i dag som jag vunnit från tradera :)
Sitter fint :) ! endast tvåhundra så ! Jätte fin när man viker upp armarna lite !
Haha När man inte har tid att shoppa i stan måste man ju passa på här ;).

        

Ajaaa Pusspuss
^Coldplay - Violet Hill

Kommentarer
Postat av: olivia :)

jag har också vattnat & vattnat & Vattnat & vattnat lite till! och slangen var skitjobbig!!

2008-06-12 @ 21:26:36
URL: http://oliviak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0