This for today

Hejsan :)
Kom just hem från linda !

Tänkte berätta lite om senaste !

I går så var jag hemma och städade.
Jag städade ur mitt sminkskåp och sedan tom min garderob, hedde ut minnst 50 plagg kläder !
Sedan gjorde jag lite andra grejjer med !
På kvällen var jag med Linda .) vi köpte glass/godis och sedan såg vi desperet :)

I dag så for jag till stan.
Åt lunch med Emilia på Pompei, vi skulle äta fläskflie och potatisgrattäng med bearnais sås men då var såsen slut och kyparn var sämst på förklara vilka andra såser dom hade, så det fick bli en biff med stekt potatis men det var gott de me :)
Sen shoppade jag typ upp alla mina pengar :S har seriöst shoppat för 1000 spän denna vecka :S
Ska visa några bilder vad jag köpte !
Sen följde Evelina och Emilia mig hem , och sedan for vi till bianco med linda och åt.
Jag och Linda beställde en kebab sadwish men fick en grönsaks falafel (?) Så efter ett tag fick vi in en ny, och det tog ett tag.. Har inte alla lärt sig som linda att kunden alltid har rätt ? haha Ajja, vart lite pinsamt (A) .
Sen for vi och köpte glass och sedan for vi till linda.
Vi spelade kubb och lite sånt sen såg vi film och pratade :) trevlig kväll !

I morgon så ska jag till pontus :)
blir att köra moppe då på e4an för första gångne, hehe :)

Nu får ni lite shopping :)



Bikini troser H&M 99 kr
Bommuls trosa och Strumpbyxor (fick av mamma, haha hon tykte jag behövde)
Foundation Mace up store 249 kr
Klocka ur och penn 69 kr (fynd fynd fynd)

Jag har även kollat in ett par skit snygga, super höga skor men har inte köpt dom för dom har kostat 480 spän, men idag när jag gick in på din sko vart jag överlycklig när jag såg att dom var på rean för 150 spän :O kan inte fatta det, men dom köpte jag då på dirr ! :D (lite dåliga bilder dock för det var så mörkt i mitt rum)

  

Men allihopa, vad händer på midsommar då ? :D
Inte länge kvar nu alltså !

Aja nu ska jag sova så jag får mig upp i alla fall före 11 i morrn.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0