Chase the rainbows in my mind

Hejsan :)
Regnet öser ner i dag, så ovanligt va ?
Det enda possitiva är att då kan man se massor av film :)
Har ju varit barnvakt, så hos kusinerna såg jag 3 barnfilmer, Bee movie som var king, thatsiki och Bambi !
Sen har vi även ätit på santana och varit ute den lilla stunden då det inte regnade.

När jag kom hem hade teresa lust att se film, så vi hyrde Leo.
En svensk film. Vet inte om den var bra eller dålig, men man vart då väldigt ledsen av den :S



I morgon blire stan, ska försöka hitta nå kläder åt min syster att köpa haha :)
Sen försöka hitta shorts ! Och Lämna i gen mina skor :/ och byta klockan !

Efter det blir det ansiks behandling på aqua spa, fick ju pressentkort av pontus för ett tag sen så nu ska jag göra en klassisk rengöring i 50 min för 620 kr :O helt sjukt, men hoppas den är bra :)
Sen ska jag till morfars och ta det lungt, kanske bada lite bubbelbad och basta osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0