Uppdatering

Sorry att jag inte skrivit så mycket på senaste.
Har faktiskt inte hunnit !
Men här är en uppdatering :

Fredag
Så jobbade jag hos farmor på kåge sågens matsal.
Sedan på kvällen så såg jag lite lost , och sedan bar det av till båtvik där 91erna hade fest.
Jag drack inte men hade väl ganska kul endå :)
Efter det for jag Pontus, Matte, Elis och rikard och fikade lite här, sen somnade jag :).
Joo föresten, gjorde även teresas hår till hennes avslutning.
Lockade och gjorde en fläta i luggen och bak i håret. Här är en bild på det, plus en bild på pontus och linda från båtvik:)

   

Lördag
var jag på stan med emilia :)
Köpte lite grejjer :) Det bästa var att jag gick in på din sko, och då hade dom fått in mer svarta tygskor och jag har ju ett par såna men dom har gått sönder så då sa dom att jag skulle ta med dom så skulle jag får ett par nya :) SUPER!
Jag och Emilia Köpte även pressent till Linda från jag eve emilia och mari, och jag köpte till Emilia från jag och Linda.
Linda fick ett armband, en svart shal, ett par strumpbyxor och ett halsband :) och emilia fick en bikini :) .

 

Bösh 149 kr Wedins
Klänning 149 kr Gina
Fyndade även en grå vanlig tröjja från carlings.

Sen efter stan for jag hem och packade och for till lindas stuga :)
Där åt jag Linda och dom tre muskitörerna ;) . Grillade (EFTER ETT TAG) mitt gröna kött som faktiskt smakade mycket bra !
Efter det åt vi deras godis för 70 kr, och två chips påsar och bara satt och snackade och såg fotboll , väldigt mys :)
Sen tände vi vattenpipan , Och jag kunde faktiskt göra några ringar, VÄLDIGT stolt :D !
Sen gick vi även ut och kände på vattenet och lite så :)
Sedan kl 3, halv 4 gick vi och la oss, Alla utom mari som var tvungen att fara för hon skulle upp och jobba :(
Så jag och linda låg i stor sängen och emilia och eve på golvet, mohhaa ;)

Nämen det var faktikst otroligt kul :) har många bilder, men lägger upp sen för jag ska få av emilia också !

Söndag
Vaknade av att linda låg klistrad mot mig, haha !!
Vi åt frukost och städade lite och så :) sen for alla hem och sen dess så har jag sett lost :)

Nu ska jag äta röding, Mumms ! Pusspuss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0