Tisdag kväll

Sitter just nu med mina blödande fötter i ett fotbad, så ont har jag sen klackarna i går .

Det började i går att Jag Mari Evelina Emilia och Linda hade picknik på rovön.
Vi satt där med partyhattar och åt sallad, hur skönt som hälst :)

Efter det tog vi den långa vandringen till Therese som går i min klass.
Där förfestade vi och kring 10 drog vi till kyrkholmen :)
När vi varit till kyrkholmen till 2 typ, så for vi på efterfest, så vi kom väl hem lite sent (A).
Dock att vi festade så länge så känns det som det gick på två timmar :O .

Nämen gårdagen var kul , förutom att jag var lite för full en stund och att jag var lite gnällig och lite andra grejer.
Jag och Linda sov hos min moster, och sen for vi hem i dag.
Sen dess har jag druckigt vatten och vilat , haha :)

Jag hoppas jag får nå bilder så jag kan lägga ut senare :) Puspsuss


Im Sorry , I Dont want to hurt you . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0