This Day

Hej hej :)
har inte kunnat vara inne på hela dagen, men nu funkar det :)

I dag har jag vilat (sen i går) Och typ städat mitt rum.
Sen till middag kom det hit 5 familjer som åt här, och nu är jag med deras barn och mina kusiner :)
2 av dom barnen kommer från grekland så det är ganska coolt när dom pratar på grekiska ;D

I går, Jaa vissa stunder vara ganska roliga i alla fall, men jaa, det var hyffsat !
Vart i alla fall för fest på rovön, sen gick vi till kyrk, sen till nordanå , sen till statsparken !
Det som inte var så kul var att jag och Linda skulle och pissa, och Då trampade jag med hela foten i ett dike fullt med äckel skit typ :S sen typ for jag med hela kroppen i massa brännäslor , ajja :/

Tänkte lägga ut några bilder från förfest i tisdags i alla fall :)
Det var väldigt kul !


  
  

Linda , Evelina, Rossana, Anna , Madde , Mari Och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0