Sunshine in my face

Hejsan allihopa :)
Vilken otroligt underbar dag.
Den började med av att jag inte var bakis (yees) Och att mamma och pappa hade gjort en god frukost med nybakt bröd, massor av pålägg och vattenmalon och hemme pressad juice :)
Efter det solade jag lite grann, och läste boken som jag håller på med nu, Black bird :)
Och nu har jag just varit ute och sprungit en bit, medan jag lyssnade på musik för att tagga till kvällens artister :)

Jamen i går var jag ju på festivalen, var ganska kul :)
Blire ju det i dag okså , så jag ska med evelina emilia och mari , Emilia är en kämpe som är med i dag ;D !
Så jag ska föröska se amanda jenssen, och soundtrack of our life (big time och sister surround är bra)

Jamen så nu äre bara peppa :D :D !! Ses i kväll ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0