shop till you drop

Heeej heeej :)

Har just set filmen "medans du sov" med mormor, superfin kär film :)
Åt krossad choklad glass också, mumms !

I dag har jag ju varit på stan.
jag köpte en svart kavaj, en blommig klänning på h&m och ett långt linne från bikbok :) får visa sen !
Sen hjälpte jag teresa att shoppa också, hon köpte två långärmade, en tshirt och en tunika :)
Just ja , haha gick med moster emma ett tag med och hon köpte en kjol och en tshirt. vilken shopping dag :)

Sen gick jag ju och hade en anisksbehandling på aqua spa ! Åhhh , Hur skönt som hälst :9
Somnade en gång också haha !
Det började men att hon peelade och skrubbade .
sen så la hon en under en ång maskin, skönt men var dock lite svårt att andas.
Efter det tog hon bort orenheter som hon kallade det, och det gjorde jätte ont :S
Sen la hon en kräm och man fick ansiksmassage, jätte skönt !! sen fick man ligga där i typ en kvart med tända ljus och musik och det var då jag somnade, hehe .
efterdet gjorde hon lite mer grejjer sen vare klart, men jätte skönt vare !

Haha sen åt jag mormros gooooda köttbullar :D mumms !
och klockan 6 somnade jag och sov till 8 :S så jag hoppas jag ska kunna sova nu , tveksammt !
Ajaaa, hoppas ni har haft en bra dag :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0