Pic

Hejsan allihopa :)

Kom just hem från stan .
Var och fikade med mormor sen så gick jag på stan ett tag innan jag mötte pontus och linkan och sen gick vi till bussen !
Pontus hade klippt sig och det vart fint :)
I dag köpte jag ett par örhängen på rean, 50 % så dom kostade bara 15 kr , jätte värt :)

I kväll blir det nog Lindsay Lohan, och vi ska väl se one tree hill :D det nya avsnittet ! Weeeeii :D
Och Just ja I morgon ska jag färga håret =D Blir utväxten, lite underhår och lite mittimellan ;) haha !

Aja nu får ni se denna veckas shopping runda :) Phuu vad mycket pengar jag shoppar upp !

 

Kavaj H&M 299 kr , en lite tajtare kavaj, har ju en med lite loose fit men behövde en mindre :)

  

Klänning H&m 299
kr , Supersöt volang klänning :)

  

Lång t-shirt klänning från Bik bok 99 kr lite större, Örhängerna 15 kr glitter.

Blir nog klänningen och kavajen på fredag, statfest ;D 
Nu ska jag dra , Puss !
 

Kommentarer
Postat av: Jennie, Micke & Exxa

Är det fotboll som gäller ikväll? :)

2008-06-25 @ 19:10:39
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0