Lite längre

Heeejsan , Har just Kommit hem från pontus (somjagvanntvågångerikubbmot)
I dag var jag ledig så jag har bara varit på stan och gått med Emilia och eve.
Jag köpte ett silvershamop på Hair and face för 194 kr och solade i 16 min :)

I alla fall, Lördag :)
Då var Jag Linda Frida emma emma emma Sandra Josse och Ronja hos Lea :)
Vi åt etiopisk mat, som var ganska gott men lite annorlunda !
Sen så hade lea leken "fångarna hos lea" så vi gjorde massor av roliga lekar,
Vårt lag som hette Dom tre vännerna och frida VANN :) WohhO!
Sen eftert det for vi ut på stan och hade burträsk bingo, fast lite busigare.
Som ta kort på en snygg kille som du får en kram av, få en puss på kinden osv :)
Men en rolig kväll tjejor :*

Söndag så jobbade jag lite och sen vare kalas för mamma !
efter det var det kör kurs så snart är jag ute på vägen ;D
Efter det for jag och Linda till stan, vi for till evelina :)
Så jag Linda Evelina Och Emilia satt på balkongen och pratade och rökte vattenpipa och hade så trevligt så !

Nu i morgon blire ju pareeyy :) är ganska taggad faktikst, var ju ett tag sen ;D
Ska vara med klassen först kanske vid älven sen blirwe väl nån annan stans ;D

Nu kommer lite bilder sen LEA :D


     

Pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: olivia :)

Ingera :O ?

2008-06-03 @ 13:56:21
URL: http://oliviak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0