Life

Hejsan allihopa :)
inte har det här varit en lika bra dag som i går men men .
är bakis som fan, och mår illa och ush !

Jamen gårdagen då :
For på förfest hos emma anderssson , vi var 4 till start sen rullade det inte lite till folk :) men det var skön förfest!
Sen for vi till stadsfesten, och jag vet inte riktigt vad som hände där inne ! Såg ingen artist eller nått :S men jag var inne i två öl tält, så där susade väl tiden förbid :)
Efter det for vi till max , träffade lite folk och sådär :)
Det var ju egentligen tänkt att jag skulle sova hos moster emma, men helt plötsligt satt jag i en taxi med några grabbar och tjejer :) så då blev det efterfest i furugrund , så jag kom hem typ halv 6 i natt haha , så jag är nåde trött (A).

Aja, kvällen var faktiskt ganska lyckad, om man bortsätter från några idioter !.



Sådär såg man ut, Linne från bikbok med en knut, skinnjacka carlings.

I dag har jag varit med Pontus, sovit och slappat :)
I morgon blire och börja jobba på kyrkogården i gen :S suck och fy !! blir att ställa kl på 6 :(

Ajaaa nu ska jag läggamig och vila, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0