Glass minigolf och byskeby !

Hejsan :)

I dag har jag varit med mina kusiner hela dagen lång :)
Vi har gått ner på campingen och köpt glass, hoppat stuttsmatta och lekt frisör :)
Ska vara barnvakt åt dom i morgon , så det blir ju kul !

Sen for Jag Mamma pappa Ulrika och Cia och Milla och åt på tavernan, var väl sådär !
Sen så for jag till Linda .
Efter ett tag kom pontus, så då for vi ner på campingen och spela mini golf! Linda förlorar och pontus vann, jag mittimellan då ;).
Sen kom johan och vi hoppade lite på den här stutsmattan där nere !
Senare for vi till Linda och såg lite film och åt lite snacks ;) .

Vart dock en tidig kväll för att linda och johan ska jobba, och jag ska ju vara barnvakt så det är bara pontus som är fri (A).
Ajjaaa, Pusspuss :*



Sommarbild , Johan jag och Linda ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0