fyndat

Hejsan allihopa :)

I dag har jag ju varit på stan.. igen (A) har varit där tre dagar i rad nu :O .
Jamen i alla fall, Jag färgade ju håret och det vart ganska bra :) lite ljusare och utväxten är gone !
Sen så gick jag på stan lite med emilia och evelina, och sen for dom !
Så då gick jag och köpte en langos och gick upp till mamma, mumms :)
Sprang senare lite ärenden åt mamma, och hittade lite små grejjer grejjer som jag köpte !



Halsband 75 % rea Åhlens för 15 kr (fyndfyndfynd)
Armband samma från åhlens för 10 kr (fyndfyndfynd)
Strumpbyxor Åhlens 79 kr
trosor H&M 69 kr

Nu ska jag snart och städa , men före det ska jag och hämta ut festival billjet :D !
Får två dagars för 310 kr :O helt sjukt tur har jag !! Fyndat hela dagen (A)

I kväll blire pontaa :) Hoppas han hinner hit så han hinner städa (A) .
haha aja , Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0