Bad day

Hejsan allihoppa
jag mår super bra, känner att med detta väder och detta jobb kan inget bli bättre =D =D =D =D =D !
Seriöst, Jag känner faksikt att i fall jag bara råkade strypa mig med plattångs sladden i teresas gardin stång, så skulle det vara okej.
Detta väder SUGER, och det som suger mer är att måste vara ute och plantera en hel dag.
Få gjord och vatten blandat över hela sig, och då menar jag HELA SIG.
Jag börjar känna mig som Björn gustavsson, utbränd (A) .
haha nämen nu får jag sluta klaga och gnälla för det är verkligen inte synd om mig, har ju fan 2 jobb som jag får betalt av :)

Amen som sagt, i dag har vi planterat hela dagen.
så jag har ordentligt ont i knäna (klagar lite till) .
I kväll ska jag väl göra nått och sen gå och lägga mig tidigt för jag är såå trött av allt. (klagar liiiite till)

Föresten så var musikalen i går bra, haha lite fel vart det men det var bara roligt :)
Så stolt över lill sis :)

Nu ska jag äta , och fett ska göra mig glaaad (A) !
Föresten, Adele - Hometown Glory Är super skön !


Just looking for shelter from the cold and the pain
Some want to cover, safe from the rain
Fear of my heart

And all I want is to be home

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är så jäkla trött på detta väder, ursh!!

2008-06-10 @ 18:43:12
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0