Long long way

Hejsan alla :)
Har inte skrivit så mycket nu :S men när man jobbar har man inget liv och skriva om, och när det äntligen blir helg och man får tillbaka sitt liv så hinner man inte skriva ;D haha !

Men här kommer det lite i alla fall :

Jobbat då hela veckan. Känns faktiskt ganska bra, bra gäng och bra väder några dagar :) Känner dock att min manlighet ökats, inget smink , håret åt h vete och äckliga svettiga kläder ;D haha !
Amen har klippt gräs, vattnat gravar, kört grön bil, rensat ogräs, krattar kottar osv ;D

I fredags då.
Jaa slutade en timmare tidigare och då for jag hem och slappade lite.
Mamma och pappa for till pite för att se gary moore så jag var ensam hemma :)
Då ringde linda och sa att vi skulle grilla i byn, alltså middag :) men jag hade inget att grilla så jag köpte en pizza (A) Medan hon satt och grillade korv. Efter det åt vi melon och körs bär :) Mumms !
Linda är hundvakt i helgen också (åt hennes kusin nadjas hundar) , så hundarna kolja och amanda var med oss !

   

Sen for vi hem till linda och såg Hundtricket :D
Har inte sett den på några år men den är super skön :)
Dock så tänkte jag på en sak, förr tyckte man ju att alexander skarsgård var hur snyugg som h'llst i den filmen, visst han är ju det, men han är lite slibbig just där ! Dock så är ju Linus Wahlgren Hur söt som hällst ! smälte av hans charm ;)



Lördag då :
For jag och Pontus till stan :)
Jag köpte ett linne Miss sixty från bik bok och fyndade från 700 kr till 300 kr !
Köpte även ett par skor som jag hållt utkik på från H&m för 129 kr, Tygskor med dragkedja !

 

Bilderna är lite dåliga för det var inget ljus .
Jamen efter stan for jag och Pontus hem till mig och såg film, Notebook vart det, är verkligen en av mina favorit filmer ! hur underbar och fin som hällst !
Sen for pontus hem !

Eftet ett tag for jag elina och teresa och köpte potatisgrattäng och sedan kom linda med kött, som vi åt och det var super gott :) Sedan cyklade jag och Linda upp på sammhället och köpte godis och hyrde film som vi sedan såg med mamma och pappa och teresa och elina, den hette "Ond aning" med sandra bullock, den var faktiskt bra :) !
sen pratade jag och Linda lite och sen övningskörde hon hem ;D

I morgon får jag hoppas att det blir bra väder för i såfall ska jag och Linda köra gummibåt genom älven och ner till stranden, super kul :D

Just ja , måste berätta att jag och Linda slagit vad om vem som kan lära sig låten Ela ela , Ni vet världens dåligaste sommarplåga, först ! och den är ju typ på franska å allt :D men jag ska vinna !! Haha ska ladda ner nu (lagligt of cours).

Aja sov gott allihopa ! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: olivia :)

Jag vill också ha de där skorna, jättesöta ju!

2008-07-06 @ 00:34:22
URL: http://oliviak.blogg.se/
Postat av: olivia :)

jag vill så inihelvette! :)

2008-07-06 @ 12:32:21
URL: http://oliviak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0