Rain in the streets

Heeej och förlåt att jag inte skrivit sen i fredags :S
men det så svårt på sommaren när man gör saker hela tiden, så det blir lite svårt att hinna med !

I alla fall Lördag då var jag Linda pontus och co hos Pontus :)
Vi grillade såg lite tv och så .
Jag och Linda satt i köket sen skrek pontus helt plötsligt
-AMANDA, LUNA HAR FÅTT KATTUNGAR?
-VAAAAA ?

Han hade nämligen sett att hon blivigt super smal! Sen så letade alla och sen hittade pontus mor och far 4 små svartvit prickiga kattungar under lite plåt saker. Dom är SUPER söta ! Pontus och dom har även grisar nu, dom är inte lika söta dock ;)

Söndag for jag mamma och pappa till mormor och åt mat, sen tog vi hem våran gummibåt :D
På hemvägen köpte vi ben and jerry glass (A).
På kvällen såg jag och Linda "Step up 2 The streets"!
Jätte jätte bra, trodde den skulle vara dålig uppföljare på den super bra 1 an , men den var faktikst jätte bra !
Hörde som i hop lite med första filmen så det var bra. Jätte söt killen var också !
Världens coolaste dans var ju på slutet i regnet, helt otroligt ;D !

 

Föresten så glömde jag ju bort att säga att jag var ju på stan i lördags på dan med ! :)
Tänkte visa lite shopping, alla pengar rann ut i sanden :( .
SÅ här kommer mina inköp:

  

Två Linnen från Bik Bok .
Vitt Linne 199 kr
Svart linne 79 kr

T Shirt med goda super hjältar fram som tex wonder women, batman osv, och onda där bak !
Carlings 599 kr

I dag har jag jobbat :)
vi har klippt häcken och krattat och rensat ogräs !
Jag och erik lurade även the new guy att det var snakes över hela kyrkogården (A) . Snacka om rädd !

Aja nu ska jag gå och läsa min spännande bok ! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0