All the same

Hallå :)
Arbetaren här. I dag har det inte hänt så mycket, klippt häck och så, eller grabbarna vill säga (A).
Nu i kväll ska mamma färga min utväxt och jag ska städa mitt rum, much fun ! :)

Här är två låtar som hörs ofta i min mp3
The Kooks - Sway
Lady Gaga ft. Colby O Donis - Just Dance

FÖRESTEN  vilka ska på luleå kalaset?
vill dit, vill dit, vill dit och Åh Vad jag vill dit !
Se lars winnerbäck och those dancing days !

Aja nu ska jag sätta i gång ! puss heej





vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge
hjärtat rakt ut

vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde det

vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

vad jag bryr mig om nu är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt nu slutar jag

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Kommentarer
Postat av: EmmA

Älska hååkan <3

2008-07-29 @ 23:44:53
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0