Time of your life

Kom just hem från en kväll med bruuudarna, Evelina emilia mari och linda :)
Började med att jag och Linda mötte evelina och emilia på frasses, sen gick vi på ica och köpte ben and jerry glass, jag köpte med kladdkaka och linda med kakdeg, smaskens :)



Sen spelade vi kubb, jag och Linda van efter lite sten sax och påse !
Sen åt vi frukt grejjs och chips och sen spelade vi alias !
och det var fan det roligaste ! Man ska ju förklara ett ord med andra ord typ ..
Så då skulle jag förklara för linda.

-  Inte herrar utan ... (jag menade DAMER, DAMER var ordet)
- Öhmm KVINNOR !
- Nästan, men bara tre bokstäver !
- KVIN !

Haha alltså lite vi höll på dö, och det var bara en av alla dom tokiga sakerna som kom upp (A) .

Men , nu är jag superdupermegaoändligt trött .
I morrn blire stan med Pontare !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0