Take me away

Hallå allihopa !
Sitter här i min pyme, har just städat mitt rum och ätit vindruvor.

Tänkte uppdatera lite.
I fredags kom min farbror från stockholm på besök och åt hos oss, jätte kul att träffa han för jag tror det var unjefär ett år sen kanske :S .
Sen klippte jag gräset för att tjäna lite stålar och sen for jag till linda :) Vi åt kladdkaka och såg lite film, men vi fatta inget så vi slog av!
Sen for jag hem och läste och somnade tidigt för jag var såå trött !

Just ja på dan var jag även på byske markaden och då köpte jag det här Läderarmbandet av en indian ( A ) För 60 kr. sen fick jag även den här underbara skålen när mamma köpte två special k paket .

 

Lördag så gjorde jag inte så mycket på dan, slappade så :)
men kl 20 i 6 drog man i väg till emma andersson där det var för fest :)
Haha började dricka redan halv 7 ! Sen så kom linda vid 9 tiden pga att hon jobbade !
Förfesten var kul, satt och sjöng ute på altanen super högt ! mysig stämning .
men sen vart det ju lite hit och dit ! Efter ett tag begav vi oss mot nordanå.
Det var väl sådär, träffade lite trevligt folk och så där :) !
Vid halv 2 fick vi skjus hem av min kära moster ! Sen somnade jag fort och nykter så i dag är jag inte ett dugg bakis!

Här är några bilder :

  
  

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0