In The Summertime

Hejsan alla :)

Jobbaren här, thats right ! nu äre ny vecka och jag jobbar i gen , men skit samma :)
TRÅKIG NYHTET; Min moppe har typ gått sönder :S Börja puttra och dö i går , mitt på e4an :S vart inte glad ! så jag har cyklat upp till kyrkogården och hem 4 gånger i dag ! Ush ..

ROLIG NYHET; har läst ut min bok :)
Blackbird av jennifer lauck ! var faktiskt bra, väldigt sorlig sådär .
framsidan ser ut såhär !



En annan nyhet som är både rolig och tråkigt, men mest PINSAM är att jag krockade med den gröna bilen på jobbet i dag (A) Körde in i en stor gräsklippare, haha men som tur vad skrattade alla bara . Klant !

Aja nu ska jag gå !
Pusspuss
Coldplay - Viva La Vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0