Im Burning inside

Pdol, Pdol Pdol är ju såå jävla underbart !
Synd som fan att vi ska till stugan i dag så man inte kan fara dit i kväll !
Träffade så otroligt sköna människor, Håkan och takida var så bra så jag började gråta av lycka, så många gånger den musiken har hjälpt mig, och i går stod jag där så jävla nära !.
allt var rent av jävlart perfekt, trotts att jag var såååå jävla full (A).
Här kommer några bilder, några är jävligt fula men jag bjuder på ett och annat kort när man ser ut som ett fyllesvin (A).

 - Världens skönaste bild, Håkan !

    - Håkan, takida !

    - sötjävlar !

 



Och en favorit i repris:

       
07-                                   08-    Älskade stolpe !

Allting började i alla fall med en kvarts proppad försenad buss med Linda Emma carro och julia :)
Sen när vi kom till pite skulle vi till campingen men vi stannade vid älven där och satt på en brygga , väldigt mysigt :) och det var jag frida linda och marcus !
Sen gick vi in på området, såg håkan och takida <3, dansade i bubbel tält, var i öl tält, fick en ros och ett armband och en godis remm :) . Sen for vi hem vid 3 tiden !
Det känns dock deppigt att det är ett år kvar tills nästa.
Nu om nån timme ska vi fara till stugan som ligger vid lycksele ! I mrogon ska vi fara på djurparken med kusinerna :D !
Sen komme rjag hem söndag kväll och på månda jobbar jag , sista veckan :) !

Hade föresten på mig ny kläderna som jag köpte i fredags !
Chinos Bik bok 300 kr.
Svart tröjja med knappar bak Bik Bok 150 kr.
Armband (igentligen halsband) Wedins 17,50 kr.
Köpte även strumpbyxor !

Var föresten med Emma Och Linda i torsdagskväll hos emma ! Super mysigt . vi satt ute och pratade och fikade ! :*

Men nu ska jag och hämta min moppe på buss stationen ! Sen beger det av !
Ha det super bra , och hör av er (har inte världens bästa sänning dock)
Puspuss!

Kommentarer
Postat av: hanna

-07 <3 :)

2008-07-27 @ 16:13:13
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0