Away, even if it just for a while.

Hej hallop :)
har jusst sovit en timme , är jätte trött eftersom någon ringde mig kl halv 4 i natt och frågade
- Arbetar du med fisk ? luktar du fisk ?
Ville då bara dö när jag skulle upp och jobba kl 7 :(
I alla fall, så har jag ju varit i stugan och vilat upp mig i helgen :) . Badat solat, ätit mat ,varit med kusiner, läst bok osv :) .
sen kom jag hem i går kväll efter en 2 timmars färd med bil, och ett stopp ´för att få två liter jordgubbar av mormor (A).
det vart inte lyxele djurpark tuväääärr, men aja nästa år :)

Här är några bilder från stugan i alla fall :



   
    



<3

Kommentarer
Postat av: JO

lyxele stavas Lyksele

tuväääärr stavas tyvärr

2008-07-28 @ 19:16:54
Postat av: JO!

det stavas LYCKSELE!

2008-07-30 @ 01:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0