After rain comes sunshine

Tjenare !
Jobb jobb jobb, det är vad mina dagar går ut på.
I Dag har vi klippt häck hela dan !

Jo just ja, I går vart det ingen bio med linda för jag är så fattig nu :( Buhhu. tur att jag får lön i morgon i alla fall !
Men derimot så bakade vi :D Resultatet kommer här :

 

Så det vart Falsk Tosca kaka som vart suveränt god, bjöd på jobbet i dag och alla höll med :)
Sen bakade vi pite kaka och den vart okej, kanske lite torr :S
men det fula var att vi gjorde pite kakan på en vanlig plåt så när den var inne i ungnen så rann det över typ i hela ungen :S inte så lyckat , jobbigt att städa med :P

I dag dömp något ner i min brevlåda, inte bara lönebeskedet utan även en ny klänning vunnen på tradera :D !
jag har haft något inlägg för om att jag ville ha den men att den inte fanns i skell, men nu har jag den :D !





Så den blire nog Pdol :D
Föresten så fick jag veta i går att jag ska jobba en vecka till, så det blir nästa med . haha jobbigt men pengar får man :D
Sen så ska jag inte jobba fredag i veckan, måste sova inför pdol och shoppa och så :) .

I kväll blire tv, Crowned , puzzy cat .. , Prodect runway :) Tjkaaooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0