you put the happi- in my -ness You put the good in my fun

Hey allihopa =D
dra detta snabbt för måste gå och dusha NU!
Igår var jag ju med kevin och emma och sen sov ju emma hos mig. hon gick dock upp en timme tidigare än mig och dusha osv.
Sen drog vi och lämna henne på bussen medan jag gick och panta burkar.....
Mötte upp Lindsay och solade med henne. lite färg fick vi allt !
Cyklade i snabb fart, vi lever i en stressad värld som linda sa, hem till mig.
Där kollade linda min klänning och hon tykcte den var fin fin :)
Sen sydde jag en tubtopp med samma matrial till henne somvart bra.
Amandas design 2 vart namnet. Så nu har vi två amanda designer till nyårs, yäääe !
Råkade sy lite fel först men det löste sig. puuhhh !

Nu Som sagt då , Kommer Dom snygga brudarna som rockar fett !!
Nämligen spsk2s glans och kanske elin =D
vi ska ha spel kväll i massor.
Puss

Kommentarer
Postat av: rosannaaaa

jag är alltid så jäkulst snygg:D

2008-12-27 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0