You never said This wasn’t what you wanted

Hey hey !
Denna dag började med att jag försov mig, jag som typ aldrig gör det men då hade jag ställt kl på kvart över 7 i stället för 6 men som tur var kom mamma in kring 20 i 7 så jag han ju endå.
nått som piggade upp mig var min klass dans pogram. säger bara snyggt ;).
Eftersom vi  inte vill sitta på skolan på vårat två timmars hål så begav vi oss tjejer in till stan och åt på dalls . super god pizza delade jag och linda på . ville igentligen ha en SANDWISH FALAFEL Eller hur ? ;)
Resten av dagen bestod av mario games och chill skapande.
Även anna fick till det i dag med citatet "Byske hör inte till sverige, Byske är en del i Irak".

Efter skolan for jag och Lindsay med hennes mother och handlade på ICA.
Måste säga att jag var lungt med mitt rallykörande med vagnen =D

Nu sitter jag här och håller på frysa i hjäl och ska snart börja med psykologin. har ett stort uppsatts som ska in på fredag. vilket innebär att jag har 0 tid för kompisar, vattengympa och snowboard i veckan men vet ni vad ? Det skiter jag i !


Annars såkommer det lite Paramore som förfyller mina dagar !

Kommentarer
Postat av: Moa

HAha boliden är en del av afrika=)

2008-12-01 @ 19:08:23
URL: http://mohola.devote.se
Postat av: EmmaaL

Vet du vad, du skiter inte i mig ok?!

JAg tycker vi borde göra någr funny på lördag kväll josse dara ju på måndag :o ;) :*

2008-12-02 @ 23:13:31
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0