Well truth hurts, And lies worse

I try to hold on, but it hurts too much
I try to forgive, but it's not enough to make it all okay

It's like chasing the very last train when it's too late.

James Morrison - Broken Strings

Typiskt.
man somnar efter top modell i soffan och vaknar upp 7.
Vaknar dock till lukten av mormors köttbullar, och de är de godaste i världen !
Nu när jag ätit och allt äre ju bara och börja plugga dirr.
Känns peppande med matte prov i morgon. NEJ !
Och jag har inte ens börjat med samhällsen så jag ligger risigt till....

Har i alla fall en possitiv sak och berätta !
Lyckades haffa h&m's nya skinnjacka så liknar fjolårets modell!
Super fin ären! Och 498 kr gick den lös på.
 
Jaadåså. då har jag dödat min dyrbara tid !
Ha en bra kväll. behöver jag ens säga att min kommer suga rööv ?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tjabba! Någon skrev i vår blogg att du ville byta storlek på din skinnjacka från h&m? Eller så har jag bara missuppfattat alltihopa! Hör av dig om fallet var så=P

2008-12-22 @ 02:00:06
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0