Wake up. Im not the man I was before

Tjoollaheej =)
har just pluggat lite !
Fick dock en till plugg grej i dag och det var att utverdera dagen.
Dagen gick då till så att det kom förskole barn från bojen och pusselbiten ;D
Sen hade vi klätt ett rum som en skog och deras uppgifft var att leka med oss och leta efter tomten.
och gu vad söta dom var ! och när vi i slutet hittade tomten och han skulle gå sa en kille "tomten kan jag få en kram" Och jag smälte ! . Jag derimot var pepparkaka, var dock lite rädd att dom skulle tro jag var en snögubbe ;).

Slutade då 11 och sen drog jag och Linda och åt på waynes. blev kyckling sallad och en iste melon som var jätte god =D
Sen tog jag bussen hem och såg grace och nu sitter jag här fortfarande överlycklig över coldplay!

Men i kväll kanske det där med snögubbe ändras.
Ska nämligen till drängs och få min utväxt färgad av emma. sen ska linda och frida med också och då kanske vi ska sola =) får se hur det blir !.

Men nu är min stora fråga.
vars ska alla vaka/festa/göra i morrn ? =D
Tjaoo !

Ps.
Köpte detta hårband i går på glitter för 130 kr =) Super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0