YOUR SO NAIVE YEAH SO

Heeey !
Jaha denna skol dag avslutad.
I morshe när jag gick in till linda sa jag Kan det intebara snöa lite nu skulle ju vara perfekt när det är så här kallt.
När vi kom ut Fan det snöar säger jag och tar på mig mössa och vantar. Linda förklarar dock för mig att nu har jag fått som jag ville och vipps så var jag glad i gen =D Dock så vart jag super blöt då jag och johan traskade hem !

Annars så har vi träffat nån usa kille i dag som var pretty fly ! Sen hade vi lunch då jag och linda gick och åt på grillen. haha fattigt jag vet men var endå skönt. Efter det hade vi hål i typ tre timmar då jag och Linda roade oss .. Hälst med lindas springning. herregud säger jag bara !
Sen hade vi skapande där vi plockade fram och plockade bort typ (A).
Nu väntar jag på mat =D
Så medans det lyssnar jag på
Placebo- Post Blue


Swingfly-Singing that melody


Pussycat dolls- I hate this part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0