That girl is so dangerous that girl is a bad girl

Heysan allihopa !
Jahadå . Dundercuppen i dag =D
Som nu alla vet så hade vi som utklädnat att vi spejjade kroppen i en färg och hade samma färg på shorts och tshirt och smink :) . Jag var vit, och som många sa så behövde inte jag klä ut mig (A) men seni det gjorde jag !
Vi hade även king intro till Regnbågens barn. HAHA ! med ballonger i olika färger =D
Vårat lag började att möta dans 3 orna och då vann vi med 1-0 .
Efter det hade vi lång rast så vi såg massa matcher och taggade upp.
Kl 21 över två spelade vi då mot spid2 och dt gick faktiskt väldigt bra. synd bara att de fick in ett mål på oss :S
Annars så höll jag på flyga över sargen och jag föll i en krock en gång. men jag höll mig lungn ! Blir kax på max i helgen så.. HAHA eller så int.
Det var kanske ganska många som hettade på våran skola ? :O Haha helt sjukt.
Bröt en kille ett revben tom ?

Annars nu så kom jag hem 4, somnade 5 och sov till 8.
sen bonde söker fru, käkade och nu sitter jag här :)
Jag och linda hade igentiligen tänkt fara och simma men vi orkade ränt inte.
I morgon äre sista skoldagen, kolla finalen och avsultning i aulan.
Sen ska jag nog gå och ta nästa spruta för livmoderhalscanser !

Nu kommer lite foton från dagen =D




  
  
  

Och så här farlig var jag:

Kommentarer
Postat av: Linda

HAAHAHAHAHHAHA OOPS BUSTED ;) ;)

2008-12-18 @ 22:02:48
Postat av: Freaky_

Linda peta rumpaa ;)

2008-12-18 @ 22:18:50
Postat av: EmmaaL

HAha det första jag tänkte oxå ;P

2008-12-19 @ 14:09:36
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0