this is your last chance. this is your last chance.

Heeey bloggen !

< I går var det ju lillajulafton. jag gav bort en ananas och linda med haha ;) . Sen fick jag 50 kr av josse för hon hade inte hunnit köpa nått. vi spelade spel. galen panna =D Frida was the winner och det var super kul. Har emma på Sin plats "helvetet" och då ska vi säga första bokstaven i det och vi bara h . Då säger emma lu "h som i helvetet, eller vad hade du" . först försökte vi hålla masken men alla brast ut i gap skratt ;D HAHA ! Sen spelade vi med andra ord och åt lussebullar, pepparkakor och snabb kola :)

< I dag så vaknade jag 10 med att vi skulle ut och köra skoter. Burre skulle komma och hämta mig kl 11 så jag sprang som en galning för att bli klar. När jag ahde packat hela väskan och allt så ser jag hur det riner ut vatten på golvet :S:S då har hela termosen med varmt vatten farit  ut i väskan :( vare bara å packa om och be till gud att kameran funka. och det gören ... typ ! Aja då körde jag burre viktor och jocke till jocke g där Anton frida emma och adam var :) Sen for vi till nån grilljkojja där först jocke och jocke tolka på madrass efter fridas skoter och sen jag . haha ramlade en gång och tappade andan.......bröt några reben och spottade lite blod men det är sånt man få ta. Nämen det var super kul =D
Sen åkte jag med adam när vi alla drog upp på berget . där grillade vi , fikade, åkte madrass och busades i snön =D haha super kul. Sen åkte jag hem med burre och viktor. sen stannade vi även på ett ställe där man kunde hoppa så då hoppade grabbarna och jag fick även köra viktors skoter litegranna =D .
Bilder från denna dag kommer senare när jag fått emmas bilder också :D.

Nu kommer bilder från lillajulafton i alla fall.
   - HAHA SNYGGT!
  

Näst sisa bilden var på fridas stackars finger :S
och sista på Jag och linda ägde såklart alla i spel !

I kväll blire pontus och sen ska jag och sova hos min mys frida =].
Sen blire buss hem tidigt i morrn och städa ur min garderob och kanske fara och sola ;D.
ha det bra ! Puss

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Vi kinga alltid amzoeerrr , Sun tomorrow niggah.

2008-12-29 @ 21:35:24
Postat av: e

hihi gullfior! jag snor lite bilder =)

2008-12-30 @ 01:21:20
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0