You took my fears and made them into reality

Här kommer typ världens länsta innläg :)
tuvärr har vi inte köpt ett nytt tangentbord men min kära papps har tagit hem sitt från jobbet.
Så nu ska ni få en lång uppdatering och bilder .

Fredag så han jag inte längre än bussen då jag fick ett sms av cizzi, ska du med till ume ?
Självklart ville jag det så jag sprang upp till mammas jobb, tog livmoderhalscanser sprutan, la över lite pengar och sprang ner på ica och köpte mig en sallad till resan !
Vi gick på stan och jag köpte en halsduk, ett par skor till nyårs och en tröjja.
Skorna är från h&m och var i storlek 40 och dom sista (har ju igentligen 38) men kunde ha dom endå =D super tur. Kostade 350 kr.
Sen tröjjan köpre jag på rut mfl och var med märket kling som kostade 400 kr. Tog den sista som hängde där, och då kom det fram en tjej och bara hej vars hitta du den där tröjjan ? jag bara där borta men tog den sista . haha då börja hon snacka om hur snygg den var osv. sen när jag gick förbid kassan sa hon som jobba där - Du kommer vara den ända i ume som har den där för det kom bara in en ! . Sen när jag prova den kom tjejen fram coh typ flänna, ska du köpa den där ? åh nej vad syund lallalalla. ah ni fattar.
Cizzi den lyxen köpte 2 jeans, en shorta, en mössa och ett linne :) sen gick vi till subway och beställde mackor som vi senare åt på vägen hem .
När jag kom hem så for jag till lohan . där vi bakade snabbcola med marianne på som vi åt till gossip =D super bra.

Lördag Så vaknade jag av linda som sms När kommer emma till dig ? då kom jag på  just ja ! i dag ska ju emma och frida komma till byske. så jag hoppade in i dushen och gick och käkade och sen kom emma kl 12 :) Vi pratade lite och gjorde oss klara och en kom linda och frida 2. då packade vi fika väskorna, tog våra madrasser och drog mot pulka backen =D haha . gick inte så fort att åka så vi fikade mest =D Vi brottandes även . och kan ju säga att frida fick igen från andra bullar ;) så tillslut låg hon och böndade om nåd, som hon tillslut fick.
Sedan vandrade vi upp till bicke och käkade och sen hyrde vi en film.
när vi kom hem dippade vi chips,popcorn och grönsaker och såg film med teresa.
Efter det spelade vi Pimp och hora ivanliga fall heter det väl nått med slav och pressident ?.
Sen spelade vi även bluff som var super kul =D haha vi var ju king på bluffa ? alla utom linda i alla fall ;) HAHA Snörde ner halva kortleken i knät hela tiden och sen börja hon skratta. så alla förstod galloppen.
Just ja . kom just på att emma även gjorde en jätte fin fläta på mig i håret :) Så boka tid hos henne ffs ;) Emmaalundgren.blogg.se !

Söndag for jag och teresa och mamma till stan.
teresa hittade en skit snygg tröjja och en kjol och jag köpte ett svart nitskärp på bikbok. som var på 50 % rea så kosta bara 70 kr. vi köpte även julklapp till emma och morfar :)
Sen köpte jag även 1,5 m sammet tyg. för ska nämligen sy en klänning till nyår. eller ja vi får ju se hur fin den blir !
jag och teresa gick och käkade på waynes och sedan for vi  hem.
eller inte hem utan till farmor, där vi åt gröt och sedan hade lillajulafton med farmors och ulrika, cia och milla :)
jag fick 1500 kr som jag ska ha med till stockholm , råvärt !
Sen for jag hem och såg film med teresa .

I dag har jag städat och börjat på klänningen och hitills ser det okey ut !
Nu i kväll for jag och Linda på badhuset och simmade ett tag.
Sen bubblade vi, hade ansiktsmask och bastade :) super skönt !

Aja nog snackat. nu får ni lite bilder :)
  




Så Now Im Back in the game !
pussheej

Kommentarer
Postat av: moa

Aaahw, va söt du är amanda! Vi måste styra upp nå snart! Detta håller inte! Sist vi umgick var när du fyllde år ffs!

2008-12-23 @ 20:40:36
URL: http://www.mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0