I love the time and in between

Dagen efter.
Min hjärna funkar inte som vanligt, vinglar lite extra och har lite ont i magen !

Och som vanligt vaknar man med lite ångest (A)
men fan vad kul det var i går ändå =D
Dans, spel och härliga personer.
Visst så spåra det ju lite granna, och jag har tex hela magen ritat med grejjer som "du är snygg du är snäll" "kevin<3" patrik sjösjärna aoutografer från jocke och viktor och matte och en text över hela armen däör det står "krille är ännu mer bra" HAHA . gissa vars det kommer i från ? Sanning eller konka den elaka versionen !
Resten får man ta med ett nypa salt för var ju ganska mycket oseriöst i går (A).

Tänkte även säga att allt jag ville höra vad ett förlåt och varför så tack för att jag fick det :) !

Lite bilder kan jag ju he upp även om inte alla är så pigga men men ;D
Kommer kanske upp mer sen när jag fått av emma
men här är lite från kvällen =D

  
  
  
  

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

There are some people I just cant live without!<3

2008-12-08 @ 11:48:45
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0