Happy new year

08- Några roliga stunder som ett år, festivaler stockholm osv. Dåligaste dagen kan sammanfattas till 22 maj. mest dåliga stunder och hälst det senaste halvåret. men världens bästa kompisar har funnits detta år, så enkelt äre !

Men nu äre nära, 2009 !
och detta år kommer bli  helt jävla sjukt fucking super bäst =D
Ser fram i mot alla saker som kommer hända, alla 18 års fester, bil turer och alla resor !
Nej det finns inget tvivel på att detta år kommer bli storslaget.
det ska jag och Linda se till om, och många andra är nog med på det ?

<Stockholm den 1 januari (SHIT I MORRN ÄRE)
< Håkan hellström 13 februari
< Hemavan sportlovet
< Utomlands med familjen
< Coldplay 22 augusti
< Utomlands med vänner
< Amanda 18 år



Nu ska jag dusha, börja med mitt hår fixa kläder osv sen kommer linda och sen ska jag sminka henne och sen dra vi mot ursviken kl halv 4 =) . Hoppas ni alla får en underbart rolig kväll och riiiing ffs ! =D
kommer väl hem kring halv 4 nått i kväll ? och sen i morgon blire stockholm =D=D
är verkligen taggad för i kväll med alla snygga tjejor :* !
Puss !

Sick of people always letting me down

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Miha

2008-12-31 @ 12:53:17
Postat av: Anonym

Miha

2009-01-01 @ 03:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0