To late for this

Hej allihopa ! Är så arg . Så fruktansvärt arg för många anledningar men en av dom är att vårt tangent bord har gått sönder så det är därför jag inte skriver . Men nu vet ni att jag lever och att jag provar en ny sak. Mobil Bloggar :) hälst nu när det är gratis på helgen . Men det är super jobbigt att skriva ! Därför tänkte jag bara säga att jag skriver direkt mina päron tar ut tummen ur röven eller jag är hos någon som har dator. Men till att dom ska fixa datorn för har ju bilder sen shopping och sen i jag att lägga ut =] så kolla in för förhoppnings vis Får ni ett långt inlägg snart . Annars är det bara och ringa ! Men sov gott allihopa då ! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0