tierd of games.

Hej allihopa :)
Sitter och väntar på mat, fläskfile och potatisgrattäng =D

I dag kom farmor och farfar förbid och fixade sy maskinen så nu äre bara jag börjar på rikt.
Sen gick vi upp till samhället där jag och mamma handlade liten och sen gick jag och sola.
träffade även frida med hennes inlindade lillfinger :( och linda :) hard-working-girls! just like me (A).
20 min vart det och det syns faktiskt lite. tänkte sola några mer gånger före nyår och sen har vi köpt brun utan sol så nu jävlar. Nu ska jag inte lysa upp alla bilder som kommer tas ;) haha !

Snart kommer min lillasis hem från stan.
Då blire soms agt äta sen sy lite och sen i kväll ska jag nog se systrar i jeans två =D
Ha en bra kväll ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0