thats all for this year. come back next

Såå nu börjar julafton lida mot sitt slut.
1 år till nästa då. känns lite sorligt !

kvällen var i alla fall väldigt lyckad :)
firade med mormor, morfar, Lena, Anders, Moster Emma mamma pappa och teresa.
Vi såg kalle som är king som vanligt. åt massor med god mat. åt lite till mat osv osv. haha
Sen knackade det plötsligt på rutan. då kom den gamla räven ;).... tomten.
delade ut massa paket och sedan fick han en hejdå kram av vi små flickor som tror.
Jag fick bland annat en ipod, we hörlurar, fred perry väska, pengar och lite små saker !
Tack så mycket allihopa !.

Efter det körde vi paket leken då jag och teresa (som paktade i hop oss) vann en ansikts skrubb och lite mer spa grejjer. alla satsade dock på tomteskumm lådan hehe. och de jag köpt så klart en rosa diamand skruvmejsel där det står "screw it yourself, how needs a man" Den roffade mormor åt sig ;) haha.

Efter det såg jag och teresa tomten är far till alla barnen och sen gick vi ner och bubblade. jätte skönt att bara sitta där och prata, så det gjorde vi väldigt länge :)
Nu ska jag och terra gå och lägga ossi dubbel säng =] Mysss.

Hoppas alla hade en trevlig jul =D ! Nu är nästa tagget nyårs. wiiieee. bara en vecka kvar !
Sov gott . pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara clips, men aj fick i julklapp :)

2008-12-25 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0