Seasons change And you grow a little older Nothing stays the same

Heeej heeej.
Kl är snart tre och jag sitter här. hade då tänkt vaka men vart inte så sugen när jag såg sängen.
Vart ingen fest i kväll :( sög ju.
Så i stället for jag till linda där vi såg the house bunny sen idol. Kevin vann ju. ingen chock där inte !
Efter det for vi till lucia cuppen eller smet in gangsters som vi är, och hängde med lite folk och såg lite matcher =)
Sen gick jag och johan hem och det har ju snöat en meter typ. kunde inte se nått för det snöa så mycket (A)

Nu några citat från kvällen
-Alice har då hittat en synonym till kul, roligt !
-Keep your head in the game
Och alla johans snälla kommentarer till spelarna !

Sov gott eller ha en trevlig vaka allihopa !

I gotta make a big decision today
and I hope I choose a better tomorrow
Rather then a better yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0