It feels like We've been doing this for years

hey allihopa .
Vaknade halv 1 i dag av att min telefon ringde, sen 20 i 1 med. ush!
Kan inte folk fatta att man inte ska ringa så tidigt på morgonen ? ;) hih.
annars så har jag myst med lillsis och spelat pimp och hora med mamma pappa och sis.
Pappa var dock inte så glad att vi spela kort när hans barn gjorde honom till hora hela tiden ;).

Nu har jag även städat mitt rum och ska städa ur min garderob för då kommer jag få money till stockholm.
och om jag inte sagt det så blire stockholm den första =D=D till på söndag.

I kväll blire lillajulafton med Frida Emma emma Linda och Josse som just kom hem från utlandet !
pappa har just farit upp för att köpa en julklapp på A. Svårt svårt men men.
Sen bär det väl av till folkan där vi 8 =D.

Så här såg det ut förr i tiden.
Varför ligger allid jag ovanpå (A)
Aja . Härliga tiden från folkan i alla fall =D=D !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar ! :(

2008-12-28 @ 21:06:16
Postat av: blargh

Få pengar för att städa upp det man stökat ner? :S

2008-12-30 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0