I want a man. U are just a boy.

Hey allihopa !
Har just sett idol
och jag tycker det vart rätt personer i finalen.
Alla vet att jag inte gillar kevin för tycker han sjunger som en tjej och beeter sig som en (A) men i kväll var han riktigt bra. och alice var king på Girlfriend =)

Nu har jag även skrivit klart fördjupningsarbetet och skickat in det så nu ligger det i sofias händer.
var ju även och jobbade i kväll. vi la 100 tallrikar julbord och det var jätte mycket men fick mig ju en slant så det var perfekt =D
 
ett bord, gjorde ett till och sen en bild på teresa som drömmer om mig HAHA.
Annars har jag skickat party musik till emma li. så ni kan ju gissa vad som händer i morgon ? =D
rätt svar för en kram i morrn =D.
Nu ska jag gå och se lite tv och lyssna på lite musik sen sova.
Här har ni.
från mig till er. en riktigt bra paramore ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0