I wake up and have a little feeling that its going to be alright

Heey heeey !
I går
kväll for jag ju då till öst.
körde dit på e4 för andra gången . 100km/h yääe ;)
Sen spelade jag och jocke tv spel, säger bara EA sports ITS IN THE GAME ;) HAHA
Sen kom emma anton adam erik och sebbe och sen såg vi dumpad. sjukt kul film faktiskt :D
Efter det begav vi oss ut till antons bil och skulle åka till min busshållsplats men då hade han kört fast
haha så jag och emma fick putta.
och sen i baken så "ramlade" erik så anton var tvungen och stanna och då fastna vi i gen.
men då fick erik och adam putta som tur var ;D.

Nu ska jag snart till skolan.

Varje år så får ju jag och teresa en paket kallender av mormor så vi får öppna ett paket varje dag
och i dag är det ju den första så då fick jag öppna =D fick gummisnoddar och det var nödvändigt kan jag säga !
Vi får såna här små grejjer för det mesta :) Synd bara att detta är sista året för hon skulle bara köra upp till någon av oss var arton . Så detta år ska jag njuta till fullo =D



Ha en bra dag :) tjaoo !

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

En sån där julkalender vill jag med ha...FUSKIS!!! :]

2008-12-02 @ 23:14:37
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0