I Dont belive you

Hallå :)
Nu har alla tjejor dragit.
Efter ett spel, planering för nyårs, film och till slut kvällsfika !
Tänk att dom ens hittade hit. hade ju hoppas att dom skulle köra vilse och typ.... frysa i hjäl ?!.
Men kan väll inte säga att det "plötsligt händer" för mig.
I Alla fall så spelade vi ett roligt spel med frågor som
Skulle du häldre ha en konom som kliades och sticktes eller en som luktade avföring ?
Skulle du häldre ha tre bröst eller ett jätte hårigt bröst som inte gick att raka?
osv. Sen fick man ju även se
Mari försöka dra en konom genom nästan
Linda skrika från min bro Jaaaa, jag är bög
Anna tjuvplinga
Emilia äta kethup och lite mer.
kan väl avsluta med att det var roande.

Annars så ska jag ladda hem nån film eller gå och läsa.
Sen sova ut ordentligen.
Så Sov gott ! Puss

Kommentarer
Postat av: emilia

kräktes precis upp min ketchup och det var typ godare än när jag åt det..

2008-12-28 @ 01:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0