Give me more cheap

Hey allihopa.
gissa vad jag just gjort för skojj ?
Jo sovit sen fem ! Och det konstiga är ju att jag fortfarande är trött..
nog för att jag glömde sprutan i dag och blir jätte trött av det men känns som jag inte har någon ork !
men hälldre det än att jag får magsjuka eller hur ?!

Så då gick ju denna kväll till spillo. hade igentligen tänkt fara och träna med sis men men.
Nu så tror jag ja ska dusha och gå och lägga mig och se någon film och sen sova och hoppas att det går =)

Annars tänkte jag bara säga att mycket jag skriver är ju med ironi som jag hoppas många förstår ?
tex att jag tycker det är nära att jag fyller 18 om 10 månader . NEj det tycker jag inte ! Allt behövs inte ta dödligt seriöst, som tur var =)

Dagens måste, MÅSTE skaffa mig ett par nya cheap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0