Fears into reality.

Godmorgon !
igentligen var jag duktig och steg upp 11. ville äga mamma som sa att jag la mig så sent.
Men vadå om man kommer hem 1 är det ju inte mer än rätt att blogga och se tv, right ?

Igår var super kul i alla fall =D
Började med bio då. vi hade i alla fall tur med vädret, igen! och den var fan kul. svensk film och kul =D jassi.
- Har du ätit banan ? Du stinker ju skit ur munnen ! Hur vågar du äta banan på din bröllops dag ?!.
Jaa sen fick jag ju popcorn av min kära far med massor av Butter krydda och en loka jordgubb och guava (GODAST)
Sen gick vi upp och åt på morfars kontor och jag tog mig en liten tupplur för jag var super trött.
När jag vaknat drog vi till edda som vi hade.... Alldeles för oss själva =D=D=D=D
Relaxen var super najs. Varm och kall bad och världens största bastu typ! Sen hoppade jag från 3 m =D=D yeeees ! trodde aldrig jag skulle våga men sen kom "jag kan, jag vill, och jag vågar" upp i mitt huvud och jag bara hoppade, eller jaa skrikandes och med öppen mun så fick vatten i mun och en kall sup ! Nämen var i all fall super kul . 18 års fest planeras i relaxen aaiiight ?

Efter det skyndade jag på med kläderna och drog hem till fröken lundgren ! Där även Jocke anton och adam var . och efter ett tag kom lindsay too !. Vi spelade spel som med andra ord och nått med lika tankar eller vad det nu hette . vi körde killarna mot tjejerna på med andra ord och gissa vilka som vann ? Joo viii såklart ;) . I det andra körde vi Emma Lu och Anton som sopade banan och vann sen jocke och linda och jag och adam men tillslut kom vi sist :( Aja vi ägde endå ! Det spelet var super kul i alla fall. Sen spelade vi buzz och gh ! 

HAHHA Linda och emma var ju annars super smarta i går!
Jag - Kommer efter torsdag?
Linda- fredag
Emma - MÅNDAG !

Emma- En gul frukt
Jag- Banan !
Linda - Apelsin

En grej som jag fuckt up lite gran var att morfar viste ju inte om att vi skulle göra dom här grejjerna. och jag trodde mamma sa till mig att vi skulle göra dom här grejjerna för att fira mormor. så när jag åkte med morfar till skolan i fredags lät det såhär.
A- Taggad på bio då ?
Morfar- Vadå ? har du bio med dig ?
A- Nämen i morrn. eller visste inte du det ? vi ska ju fira mormor!
M- det är jag som fyller år..

och senare när vi åt
Teresa- men elina kunde bara komma nu !
Mormor- men då kan hon ju följa med !
A- Jaa och då ska jag dränka henne i hop tornet.

Nån som tycker jag är bäst på överaskningar ?
Nu ska jag plugga :( :( :( Tur att jag har underbar musik i mina öron som nu tex Pussycatdolls- I Hate this part.
Ha en bra dra ! Puss

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Det verkar nästan som att jag och linda vore osmarta :S

2008-12-14 @ 20:18:09
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0