Deny. Pretend.

Heeey !
Tänkte dra lite snabbt om min dag.

Bussresan, finns inget positivt med den förutom att krille tände ett tomtebloss.
Annars är våran bussdriver helt crazy och kör så att bussen snart åker i diket.
hade typ en gråtande linda breve mig medan resten satt och skratta, men nej det var inte kul !
Höll även på missa bussen i morshe men som tur var så var den 10 min sen =D

Annars så hade jag psykologi, Älskar verkligen filmen alla älskar alice... not !
Sen matte prov som gick hyffsat tror jag . får se senare!
Efter det var det lunch geo och sen samhälls . No big wow där.
Såg även lite matcher från dundercuppen och börjar bli lite nervös för i morrn =]
har varit och shoppat lite grejjer inför i morgon så det blir nog nice !

Annars så ska jag plugga i kväll :( kevin skulle igentligen komma men då är jag inte klar med samhällsen :(
Fast en hemlighet är att när jag säger sådär så pluggar jag inte, sitter bara och kollar synonymer på word =D
haha eller hur linda ? .

Men men back to work !
ha en bra kväll :) Puss!

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

2008-12-17 @ 19:08:01
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0