Are we having fun yet ?

Hej allhopa =)
sitter nu hemma och dricker en kopp te, hade nämligen lite ont i halsen i morshe och jag tänker INTE bli sjuk nu.

Dagen började med att vi åt rester från julbord. som om man inte var mätt nog ?
Sedan hjälpte mormor mig med min klänning =D=D som typ är klar nu !
Sedan för jag och min familj till max, åt lökringar med smältost och sedan drog vi  hem.
Jag och teresa och elina såg Systrar i jeans 2 som var bra och sedan bonde söker fru!.


Jag gillar i alla fall tomten och paketen...och teresa.

Nämen här är lite grejjer jag fick och som snart kommer i brevlådan då.
  

Annars så ska jag gå och se gossip nu.
imorrn blire förhopningsvis stan med lindsay =D Det ska köpas glitter i mängder till nyårs ;) Hih!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0