Aint missing you at all. no mather what my friends say

Heeejsan =D
Sitter här
på skolan och skiver massa så var tvungen ta en paus.
I går kväll så övningskörde jag och pappa lite. mamma hängde med en sväng också !
Sen såg jag filmen a beutifull mind som har med schizofreni och göra, som jag håller på skriva ett arbete om. och den var jätte jätte bra !

Nu på morgon fick jag hår inpakning i paketetkalendern =D behövs även.
Men dock sitte rjag och fryser i hjäl nu . har bara tshirt och skolan har typ 13 grader inne. hur svårt skare vara att sätta på elementerna i central hallen och i korridorerna ? gahhfmfmf.

I kväll blire plugga :( . Sen blire ju bonde söker lyxprostituerad och grace ;D

Nu får jag slut på saker och skriva.
kan ju i alla fall berätta om en kul sak jag hörde på radion.
att det var en nio årig tjej som fått välja sitt mellan namn själv . och vad valde hon ?
Jooo. Vindruva , för att det skulle bli så kul att få ändra till russin när hon vart gammal ;D
HAHA !

Nu ska jag spela mario ! kämpa kämpa kämpa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0