again and again keep getting it again

Morning =)
Sitter här
och myser i morgonrock och tofflor =]
vill inte ta av mig dom men är väll tvungen snart :S
I dag äre skola. halva dagen Dont drink and drive (smoke and fly?) i aulan typ.
Slutar 4 när vi igentligen slutar halv 3 så det sög ju.
men gör inte mig såå mycket för efter skolan ska jag och linda gå och köpa Sallad på ica, sen gå till mammas jobb och äta sallad och paj . Sen blire å gå och se twilight kl halv 7 =D haha jag vet vi har både redan sett den. men den går inte att ladda hem och jaa .. vi kan inte hålla oss helt enkelt ! Så blir å lägga ut 85 spän till men det äre värt ;D.

Så :) Men ha en trevlig dag ! tjaaooo.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0