Turkey farmer

Halå regnbågar =) !
Jag sitter här och är sjukt hungrig, känner doften av meatbolls ;D
I dag gick jag skola till halv 3, började ny kurs Physkologi A men vi hade hål så jaa..
Sen gick jag på stan ett tag innan jag träffade matte krille och simonoch då åkte vi buss hem till ljuva byske ;).

Föresten så har linda ett nytt smek namn som hon älskar .
TF - Turkey farmer. eftersom linda uppfött kalkoner hela sitt liv !
Du kan kalla mig TF /Linda selin



Shopping >

 
Jeans färgade chinos Gina tricot 299 kr.
Svart smart skärp glitter 59 kr.
Hårfärg H&M
Eyebrown fix H&M 49 kr.

Nu ska jag till farfar och fiiiiiika :) !
I kväll blire prodject runway final . Hoppas på christian eller Jillian :D !
Pussheeej

Kommentarer
Postat av: YES

fan jag älskar ju kalkoner, gölliga ju!

2008-08-27 @ 21:04:45
Postat av: linda<3

linda är så satans söt :]

2008-08-28 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0